två korta och ett tack

balen i kort; perfekt väder, perfekt sällskap (fin dejt samt nästan alla mina närmsta vänner), fin bil, roligt-roligt-skoj, barfota bugg och telefonprat. väldigt bra kväll helt enkelt. och jag kände mig väldigt fin också.

gårdagen i kort; låg på en filt och pluggade med en kattunge som busade framför mig och en pojke som kom fram då och då. svårt att beskriva hur fint det var. (det lilla plugget jag gjorde samt de femton photoboothbilderna på max data kan vara bevis hur fint och distraherande det var)

och sen ett tack till emma och amanda som så snällt ställer upp som läxhjälp, supertack helt enkelt!!


Lina tycker jag också om och hon försökte hjäpa mig. Och hon gillar ju rödbetor, chevre, pinjenötter och harry potter så hon kan få tack för det!! OCH FÖR TEQUILASHOTTEN!!!

Idag handlade jag av ivana, fin upplevelse. saknar henne fast vi ses varje dag. jag är knäpp.
I helgen ska jag spela ölbrännboll, gratta lovisa som fylller imorgon (PUSS!) och umgås med min klass (och ivana). fintfintfint




Kommentarer
Postat av: emma

varsegod! kör på bahandla din kompis som du vill bli behandlad själv, och fick sedan amanda som min läxhjälp. jag tror det var karma!

2011-05-12 @ 22:14:17
URL: http://emmamangs.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack kajsi (: Harry Potter, chèvre, rödbetor, pinjenötter och lax är à och o i överlevnad men tequilan hade jag kunnat klara mig utan. Det jag vill säga är att du är rätt så unberbart bra själv!

2011-05-14 @ 10:48:10
URL: http://Metrobloggen.se/linathulin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0