tatttoooo

om jag någonsin någonsin ska dela en tatuering med någon(eller förövrigt en tatuering i allmänhet). machande eller med varandras namn eller nått. vilket förövrigt oftas är det dummaste man någonsin kan göra.
så ska jag göra denna;


en på min arm och en på min framtida arm.

och den framtida funderingen är ju, den med eller utan kärnan(?)?

och för er som inte läser ordentligt tror jag inte ens att jag någonsin ska tatuera mig.

på tal om avokado så tycker ju max om avokado, och sen tänkte jag ta tillfället i akt och visa hur fina vi var och hur söta vi skulle vara tillsammans för x antal år sedan.

(observera gärna max charmiga blick)

vi tackar gudarna att vi växt och säger förlåt till max för att vi la ut bilden utan tillåtelse och avslutar här.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, söta :D

2011-03-31 @ 09:22:39
URL: http://emelieeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0