visste du?

att jag vill flytta till malta efter sommaren
att jag har fräknar på axlarna på sommaren.
att min senaste kyss var i morse i sovande tillstånd
att jag lyssnar mycket på strip me - natasha bedingfield
att jag pratar MYCKET
att jag inte gillar när folk läser texter eller saker jag skrivit högt, det absolut västa jag vet.
att min första riktiga kyss var inte i england, den ni!
att jag avskyr när folk snackar om harry potter och inte vet något om det. grr. 
att kärlek är att sniffa max.
att jag gillar grillat kött och uteserveringar
att jag alltid kommer att försöka göra rätt.
att jag är förälskad i min gula tröja.
att sist jag grät igår framför tvserie.
att min mobiltelefon är jäkligt jobbig och ful sak.
att när jag vaknar på morgonen ser jag ut som en kineshamster.
att innan jag går och lägger mig så tänker jag lite på viktiga saker. typ mat.
att jag just nu tänker på att jag och ivana måste lyssna på friday friday imorgon för att den är så dålig.
att i morgon kommer jag gå till skolan och dricka vin och dansa med klassen.
att jag hoppas på att det här året blir kalaskul.
att jag verkligen vill sova nu.

OCH

DET SKA JAG GÖRA. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0