köra bil

fredagen var awesome! så enkelt är det, hängde hos ivve med klassen drog sedan till POS där vi dansde som fan och hade det allmänt svinkul. jag och lina shottade också, just då verkade det extremt nödvändigt. så här i efterhand hade vi nog inte behövt det. drog vidare och käkade kebabtallrik med ivve för att sedan få sällskap en bit hem och krypa i säng vid tretiden.

gårdagen var helt okej den med, förutom att jag låg utslagen trött som en jude. sen på kvällen kom ivana och pratade om livets gåtor såsom snygghet och balklänningar.

idag har jag sovit och kört bil. KÖRA BIL. körde förbi lovisa, det var coolt. hihihih. hihihih.

imorgon ska jag hänga i solen och hångla och sen käka middag med pappa. (hångla med max och käka med pappa om någon blev förvirrad.) men först ska jag käka lax och guacamole, livet är gött.

i veckan ska vi ha halv åtta hos mig, sånt e ju fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0