hej på ett tag!!

så himla mycket måsten just nu, dör lite. Har spenderat min fredag med finaste ida, lördagdag med plugg och promenad med fia. Drog sedan ut till max för att hämta honom (siktar på körkort i slutet av sommaren, helst innan jag fyller nitton så jag kan säga att jag var arton när jag tog det.) spenderade sedan resten av kvällen med att promenera, umgås och annat fint. Denna dag har förutom en tvåtimmarspaus med promenad med anna spenderats med en hög med mer plugg.

nu skiter jag i den här bloggen för ett tag. vi ses när vi ses. och om ni undrar så hittar ni antagligen mig vid en skolbok, en fest, i en säng eller vid en dator med massa au-pair sidor. förhoppningsvis hittar ni också mig vid ett solarium eller ute och springer, men det är bara drömmar.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0